Mitt mål under julkalendern!!

Kom ju på att jag glömt berätta hur det gick med målet jag satte den 1:a dec, om att springa och åka skidor en total distans på 90km, lika långt som ett Vasalopp fram tills det riktiga Vasaloppet kördes. För mig gick det superbra! Jag och pappa bestämde att vi skulle försöka fixa detta båda två. Den 3:e februari var jag klar och hade sprungit 90km. När det väl var Vasalopp hade jag sprungit 41km till dvs nästan ett halvt vasalopp till, medan pappa hade gjort totalt 28km... Man kan säga att jag klarade det något bättre än honom, men samtidigt har han ju jobbat och varit mer förkyld än mig, så jag antar vi gjorde det lika bra båda två, fast jag bara lite bättre ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback