Grått och tråkigt väder, men fotar ändå :-)

 
 
Verkar som att lördagar är kreativa dagar :-) Efter att ha suttit och redigerat bilder hela förra helgen och ha haft ett chill sportlov nu under veckan, var jag sjukt sugen på att ta självporträtt. Så jag tog mig en promenad i skogen och fotade lite. Skönt att fota utan att ständigt tänka på arbetsprovet till gymnasiet.
Längtar till våren och sommaren nu, så man kan fota ännu mer! Jag är ganska trött på detta gråa ljus och det är svårt att få fina färger i bilderna när det är grått ute... Fast trots det blev iallafall dessa bilder bra :-)
 

Kommentarer
Ulla S säger:

Fina, fina, fina Felicia!!!!

Svar: Tack så mycket! Jag blir såå glad! :-D
Felicia

2014-03-07 | 10:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback