Mitt underbara liv <3



Känner mig så himla tacksam för livet och allt! Är totalt genomlycklig! Så tacksam för alla underbara människor jag har runt mig, för alla fina stunder med alla och för att ni förgyller min vardag så enormt!
Sitter ute på altanen med familjen nu och myser efter en underbar dag hos en fin vän i Rättvik där vi firat hennes silverbröllop med massa trevligt folk och deras fina hund. Var stolt "hundvakt" under kvällen och fotade en del. Därför fick dagens bild bli ett foto av deras hund Fox.
Är så glad över att ha fått vara med dem idag, var verkligen trevligt! Nu sitter jag och kollar igenom bilder från balen och påminns igen om alla underbara människor jag har runt mig! Jag känner bara en stor tacksamhet och lycka! Känner mig fylld av kärlek från kommentarer på både Facebook, instagram, på meddelanden och irl! Jag tror bestämt bilderna från balen i torsdag talar för hur jag känner mig, alltså helt genomlycklig och tokglad! Tack!!! <3

Ps, bilder från balen kommer upp imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback