Fågelkvitter och skrik som ekar..







Fotade självporträtt förra söndagen ju! En vecka senare och fortfarande oredigerade bilder lägger jag upp dem ändå!
Drog med mig stativet, reflexskärmen och kameran till skogen och ställde iordning allt och tog några bilder. Älskar den fina gröna nyansen och ljuset!! Helt underbart ljus! En reflexskärm är verkligen bra! Dock kan man bli lite rädd för den ;-) Jag hade ställt upp den mot en liten buske i skogen så att den reflekterade ljuset mot mig och helt plötsligt blåser det lite och den trillar omkull.. Jag blir livrädd och skriker till, det enda jag sedan hör är fågelkvittret och mitt skrik som ekar i skogen... Skönt var det iallafall när jag skrattande kunde konstatera att det bara var den som hade trillat och inget värre ;-) Men bra bilder blev det iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback