Balen!









Eftersom mitt Photoshop har gett upp helt, får det bli oredigerade bilder idag. Dessutom har jag snott bilder lite överallt ifrån, några har mamma och pappa tagit, några är från fb och den översta är från dt.se, då de intervjuade mig. Redan för något år sedan bestämde jag mig för att ha kostym på balen och inte klänning, kostymen är sydd av en av mammas kompisar och håret gjort av världens bästa frisör! Var helt hyper hela kvällen och blev så himla lycklig av alla fina kommentarer jag fick av alla! Den lyckligaste kvällen i mitt liv hittills! Kan inte riktigt sitta sitta still när jag ser bilderna från balen, blir lika sprallig och glad som jag var då! Älskade håret, klädseln och allting!! Alla var så himla fina! Det är verkligen ett minne för livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback