Lite nervigt och spännande, men hjälp vad kul det ska bli! :-)

 
Idag känns det lite luddigt alltihop. Som en bild som är helt ur fokus och när man ser på den har man ingen aning om vart eller vad motivet kan vara. Ungefär så känns det, för jag ska nämligen göra något nytt idag. Jag är nyss fyllda 16 år och ska med två äldre kompisar starta dans för barn. Helt på egen hand ska vi få det att fungera, undervisning, marknadsföring och allt som har med det att göra. Hittills har det inte sett så ljust ut, vi har inte fått in några anmälningar och informationen om att vi ska starta dans för barn verkar inte ha nått ut så långt som vi hade hoppats. Fast att bara göra detta, att ta initiativ till det och försöka få det att fungera är ju en utmaning i sig och det har vi gjort rätt bra. Jag är stolt över vad jag har gjort, jag går bara i nian och att göra något sådant här är ganska svårt. Det är mycket att tänka på, många möten och mycket planerande. Nu är allt klart, allt förberett och så gott som färdigplanerat. Nu är det bara att köra på och hoppas på att det kommer några danssugna barn :-)
 
Jag önskar att fler skulle få denna otroliga möjlighet. Att få göra tanke till verklighet är något alla borde få prova på. Nu längtar jag som sjutton till nästa utmaning, vem vet vad det kan vara? Det får vi se ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback