En tredjedel kvar, kanske på tiden att köpa nya skor ;-)



Nu har det gått en månad och en vecka sedan jag satte mitt mål. I julkalendern jag hade gav jag ett tips om att sätta ett mål, mitt mål var att springa och åka skidor en total distans på 90km (ett Vasalopp). Nu har det gått en tid och jag har vid brist på snö sprungit 60km. Egentligen har det inte ens gått en månad sedan jag började räkna kilometrarna och redan har jag avklarat 66% av distansen :-) Detta känner jag blir enkelt ;-) Men en sak har jag märkt under tiden, ska man springa långt ska man ha bra skor. Har använt mina löpskor jag haft i fyra år nu, kanske var på tiden att skaffa nya. Så i söndags köpte jag mig ett par nya. Nu har jag två likadana par, ett par rosa att dansa i och ett par gröna att springa i :-) Lika bra att slå på stort när man hittar sköna skor så blir de sista 30km enkla ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback