Snälla, ge mig en längre måndagsmorgon! ;-)

 
Då börjar vi på en ny vecka då! Önskar att måndagsmorgonen kunde ha varat liite längre, så att jag kan sitta kvar och mysa i soffan, med mysig belysning och lugn musik... Är lite nervös faktiskt, för på fredag är det sista dagen att söka gymnasium. Då ska man ha bekräftat sin ansökan. Satt i ren panik i fredags kväll och letade fler gymnasieskolor, så nu har jag några att välja mellan. Får se om jag vågar bekräfta min ansökan idag kanske ;-)
Har lite fler inplanerade grejer för veckan. På torsdag ska jag få dansa med mina underbara barn :-) Riktigt roligt är det, speciellt att få se deras utveckling i dansen :-) Sedan är det begravning som gäller på fredag :-( Ska försöka lura med mig någon ut och fota på kvällen då, så får jag lite roligt att tänka på. Måste ju verkligen sätta igång och jobba med intagningsproven inför gymnasiet... Läskigt!! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback