Och jag gjorde det! :-D

Första december 2013 satte jag ett mål jag skulle klara under vintern. Att springa och åka längdskidor en total distans på 90km, lika långt som ett vasalopp och nu är det gjort! Blev inte så mycket åka skidor då jag tyckte det var såå tråkigt, men nu är det över! Yes!! I did it!!! :-D Dessutom började jag räkna mina kilometer den 15:e dec och är nu klar den 9:e feb. Det tog inte ens två månader. Och jag som trodde att jag inte skulle klara av att springa någonting under vintern, men jag har hittills sprungit 90km!! :-D
 
Känner mig väldigt glad och stolt över att jag gjort detta! Nu sätter vi nya mål: att springa 150km innan 15:e maj! Hehe, får se om jag klarar det ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback