Härlig egentid instängd på rummet ;-)



För en gångs skull är det inte jättestökigt i mitt rum. Så då kunde jag ju passa på att sitta på mitt rum en stund ;-) Brukar nästan aldrig vara på mitt rum annars.

Har de senaste veckorna känt att det är så mycket på gång och så mycket som måste planeras och har därför behövt vara lite för mig själv och tänka igenom saker. Som tex vilket gymnasium man ska välja och börja oroa sig och träna inför de nationella proven ;-) och mest bara samla energi från någonstans. Efter att då ha suttit på mitt rum, tränat och myst för mig själv känner jag att känslan av något slags obehag börjar lätta. Skönt!! Även om det inte varit jättejobbigt känns det skönt när det lättar och man kan börja se ljuset i tunneln igen ;-) Jag har valt gymnasium och känner mig lite mer lugn inför de nationella :-) Då kan man njuta av all härlig egentid man kan ta till vara på :-)
  

Kommentarer
Josefin Norlén säger:

ser väldigt mysigt ut! :)

Svar: Hehe, ja, det är mysigt! Iallafall när jag plockat ihop och det händer inte så ofta ;-)
Felicia

2014-03-07 | 00:11:19
Bloggadress: http://josefinnorlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback