Vissa dagar är bara för mycket....



Jag lämnar bästa killen på stationen för att åka hem och plugga och det enda jag gör nu är att lyssna på så hög musik att jag inte ens kan tänka... Jag höll mitt argumenterande tal idag och det gick ganska bra, tappade bort mig på ett ställe men det var också det stället jag var osäker på. Man kan inte göra allt perfekt! Efter det hade jag matteprov som inte heller gick bra, fastnade totalt på en fråga och var dum nog att försöka klura ut den och sedan hann jag inte tänka igenom resten ordentligt så det slutade med att jag inte svarade på en fråga vilket irriterar mig. Jag hade kunnat det om jag bara tagit det lugnt och tänkt igenom den lite längre...
Sedan hade vi gymnastik på idrotten och finns det något delmoment jag inte gillar med idrott så är det gymnastik... Som tur var fick jag träffa Erik en stund på tåget!
Jag håller även på med ett experiment.. Ser hur länge man kan klara sig utan att diska och jag inser att det börjar behövas nu.. Inte så trevligt med disk överallt heller så jag måste ta tag i det! Måste även göra en svenska uppgift som ska vara inlämnad imorgon... Så måste jag plugga samhäll tills jag dör också! 
Vi ses i nästa liv!....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback