När livet är på topp!



Åkte från en favorit till en annan idag <3 I helgen har jag handlat lite julklappar och tittat på när min älskade syrra hade dansuppvisning. Det tar emot att säga det, men hon är bättre än mig nu, varesig jag vill det eller inte... Hon är iallafall så duktig att jag var nära på att börja lipa när hon dansade. Min lilla älskling är så stor och blir så duktig <3
Idag tog jag tåget vid tjugo i två och direkt jag kom till Sthlm bytte jag till pendeln och åkte vidare till Erik! Där stannade jag ett bra tag innan jag var tvungen att släpa mig hem...

Hur kan allt ha blivit så himla bra?! Jag hade förberett mig på att det skulle bli bra att flytta hit, men såhär bra hade jag aldrig kunnat ana.. Jag menar skolan, jag har så sjukt bra vänner här och nu också pojkvän! Allt är så overkligt bra!

Jag får försöka påminna mig själv om det här nu i veckan när jag har alla examinationer.... Vi börjar med uppsatsskrivning hela dagen imorgon! Jippi... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback