En oväntad vändning av dagen...




Jag hade rätt! Det blev en bra dag! Har haft vattenkrig hela dagen med en busig syster ;-) Dagen var perfekt fram till klockan halv fem ungefär, då kommer ett stort moln. Jag trodde först det skulle bli åska och regn, så jag plockade ihop allt och gick in, sen kände jag hur en stark röklukt sticker i näsan och jag inser att det är ett stort rökmoln som tog vägen förbi.. Upptäckte också att det inte var så smart att ta i altanräcket när rökmolnet kom på "besök", man blev helt svart om händerna... Så nu sitter jag inne och hoppas att man ska kunna sova inatt... Men vi gör det bästa av situationen och  myser till det i källaren där luften både är sval och känns "ren".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback