En lite virrig uppdatering!



Mycket som hänt sedan sist! Bloggade i fredags, men av någon anledning publicerades aldrig inlägget och allt bara försvann.. Jag hade skrivit ganska mycket och har inte orkat blogga innan, för allt jag känt för att skriva har med det inlägget att göra..
Iallafall, en liten sammanfattning av det jag skrev kan jag ju iallafall bjuda på ;-)

Efter en vecka i skolan så kändes allt bara bättre och bättre! Första dagen var väldigt nervös, men det gick över snabbt! Jag har en trevlig klass och pratar med ganska många i skolan. 
Under eftermiddagarna hade jag det ganska tråkigt och fick världens hemlängtan en dag. Det var hemskt! Men det är väl så att flytta och bara "lämna" allt där man bott. För här känner jag inte riktigt till miljön och hade inga kompisar att hänga med efter skolan. Men det gick bra ändå!
I helgen kom mamma och syrran ner och vi hade det väldigt mysigt! Skönt att få slappna av i deras sällskap!


Det var väl ungefär vad jag skrev. Nu har det nästan gått en hel vecka till! Jag har utforskat området där jag bor och hittat en bra runda jag kan springa! Sedan hänger jag med ganska många i skolan och idag efter skolan gick vi lite på stan! 

Det känns som att det har ska fungera!
Nu har jag fått en skoldator också så bloggandet kanske kommer igång nu! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback