Dagen...

Hittade en gammal bild på mobilen som jag fixade till på pendeln imorse :-)
 
Idag steg jag upp runt kvart i sju för att äta frukost och göra mig iordning för att gå till tunnelbanan runt halv åtta. Jag brukar gå lite tidigare hemifrån än vad jag egentligen behöver för att vara säker på att jag kommer till skolan i tid. när jag kom fram till tunnelbanan (det tar ca 40 sek att gå dit hemifrån, så det är inte all långt) upptäckte jag att jag glömt plånboken och sl-kortet hemma... Så det vara bara att vända och hämta den. Då kunde jag åka till skolan! Självklart lyckas jag tajma in det så att jag kommer 40 min tidig till skolan... Hoppas jag lär mig snart ;-)
Efter skolan stack jag ut och sprang en sväng och tränade sedan lite styrka! Efter det blev det pannkakor och telefonsamtal hemifrån Dalarna. Mysigt att prata med dem tycker jag :-) Nu är det sängen som gäller och imorgon ska jag hänga med kompisar efter skolan, men ska försöka hinna med att uppdatera bloggen lite under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback