Mycket att stå i, men snart är det över.




En blombild från förra helgen och en bild från en cykeltur vi tog i fredags får avsluta denna vecka. 
Har haft mycket att stå i hela veckan, även nästa vecka ser liknande ut...

Hade dansuppvisning med mina underbara kids idag! Vilken känsla att äntligen vara i mål med detta projekt! 12 veckor har gått sedan själva dansen började och förarbetet höll på ett antal veckor innan. Det har varit jobbigt och vi har haft våra svackor, men det har även varit kul och såå utvecklande! :-D Detta är en upplevelse jag sent kommer att glömma. Fast roligast idag var ju förstås när jag själv fick dansa för publiken ;-)

Nu väntar sista veckan innan ett välbehövt påsklov :-) Ska försöka göra klart allt skoljobb så jag slipper plugga på lovet ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback