Ibland ska man bara lyssna på magkänslan :-)



Ibland ska man bara följa magkänslan.
Här om dagen skulle jag ut och springa, men kände redan efter några hundra meter att jag inte skulle orka springa, så jag gick nästan hela rundan. Det var så härligt att se allt växtligt som vilken dag som helst skulle explodera och blomma ut och samtidigt höra fågelkvittret. Det blev en härlig promenad. Idag var jag ut igen, men sprang då på som en galning! ;-) Provade även en ny väg jag aldrig gått på förut, men magkänslan sa mig att jag skulle känna igen mig efter ett tag och det gjorde jag också. När jag kom hem ville jag göra slut på de sista krafterna och körde andra övningar när jag tränade styrka. 
Det är viktigt att lyssna på magkänslan ibland och göra det som känns bäst. Orkar man inte springa hela vägen, strunta i det då! Gå och njut av promenaden, man tar igen det en annan gång. Fast man ska inte göra en grej utav det heller, ibland ska man även strunta i magkänslan och bara köra på. Det är en svår balansgång ibland, men det är så himla skönt när man klarar balansera en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback