En bra dag trots höstrusket :-)

 
Tog mig genom höstrusket till bussen idag för att åka och dansa! Hade väldigt kul och det var såå givande! Nu, såhär ungefär tre timmar senare kan jag inte sitta still och vill bara dansa mer :-)
 
Idag pratade jag med en kille som jag knappt känner och sökt praoplats hos. Jag hade råka ringt upp honom härom dagen så nu ringde han och undrade vad jag ville. Jag skrattade och sa att jag ringt av misstag och efter det fortsatte vi bara att prata. Bara det, att en vuxen jag inte ens känner fortsätter snacka med mig om inget speciellt en stund på telefon, tycker jag är så coolt.
 
Han berättade att vissa vuxna tycker att det är jobbigt att jobba med tonåringar, medan han själv tycker det är toppen. Vi tonåringar är så öppna för förslag och har inga egentliga åsikter om någonting. Vi är liksom för det mesta bara framåt och vill lära oss nya saker för att kunna skapa egna åsikter. Så om det passar någon gång får jag gärna hänga med på en fotografering :-) Så borde fler vuxna tänka, det är ju vi som är framtiden och vill de kunna påverka hur framtiden kan bli kanske de borde ta och dela med sig av hur de tänker och tycker. Tex genom att ta emot oss som prao eller liknande. ;-) Jag tycker det är kul att få en titt in i "vuxenvärlden" :-)

Jag bara älskar personer som kan ge andra människor massa kärlek och uppskattning bara sådär!
Efter idag känner jag såå mycket kärlek, glädje och energi!! :-D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback