Trädstammsfotograferingen får bli en annan gång ;-)

 
Gårdagen lite annorlunda än vad jag hade trott... Jag tror nog allt blev lite bättre, eller det är iallafall vad jag intalar mig ;-) Jag hade nog hoppats på en lagom hektisk vecka och kanske kunna gå i skogen och fota fina trädstammar (ungefär exakt vad jag gjorde för någon vecka sedan). Men det visade sig bli en vecka med mycket att göra. Tror nog jag har tre projekt att göra bara i skolan, sedan har jag ju startat flera små-projekt hemma som jag gärna vill hinna göra också :-)
 
Jag tar mig genom denna vecka också, med lite musik och fina människor runt sig går ju allt bra :-)

Kommentarer
Klara säger:

Sv: Ja, var 6e vecka är ju väldigt ofta! Men då håller sig håret alltid fint va? :D

2013-11-05 | 19:59:35
Bloggadress: http://klarajt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback