Ta chansen medan du har den!

 
Bilder från instagram, men de är bara sååå fina så jag bara måste lägga up dem här!
 
Satt i soffan, lyssnade på Rod Stewart och bara funderarde lite igår. Gjorde lite skolarbeten och kollade på lite bilder på datorn. Är inne i en period då jag känner mig väldigt kreativ. Önskar nästan att jag var tio år igen, för då kunde jag sitta och pyssla en stund efter läggdags. När jag blev trött kom jag på att jag skulle gå och lägga mig och då var klockan inte alls mycket. Om jag gör samma sak nu kommer jag inte på att jag måste sova förrän vid två-tiden och då är jag helt slut dagen efter ;-) Det betyder alltså att jag måste planera lite och det är exakt vad jag funderar på. Hur ska jag planera framtiden? Inte bara när jag kan pyssla och inte, utan hur vill jag att mitt liv ska vara om ett halvår och vad ska jag göra?
Snackade med några fina tjejer häromdagen om att det är såå viktigt att verkligen ta chansen när man har den. För mig är det kanske sista året jag bor hemma, så kanske jag borde ta chansen att göra saker nu när mamma och pappa ändå finns där för mig och kan stötta mig "live" ;-)
Jag ska absolut ta chanserna jag hittar, men det måste ju fungera med skolan också... Betyg sätts och jag ska även söka gymnasium. Jag vet vad jag vill gå och var, men vilken skola är bäst?
 
Det är mycket som ska tänkas på och planeras. Samtidigt ska man ju hinna leva livet också. Jag ska försöka och gör mitt bästa så får vi se vad som händer :-) ♥

Kommentarer
klarajt.blogg.se säger:

Sv: Haha, jag förstår!
Ha en trevlig kväll! KRAM

2013-11-08 | 19:54:32
Bloggadress: http://klarajt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback