Det ena är roligare än det andra ;-)




Känner ett litet pirr i magen av att fixa med beställningspapper och prislistor :-) Jag tar nu ytterligare ett steg närmare mitt mål! :-)

Däremot är målet för mitt rum utom synhåll än så länge... Ligger en stor klädhög på golvet med vinterkläder som ska plockas fram och sommarkläder som ska plockas bort:-( Så då passar jag på att drömma mig bort till vackra platser (den övre bilden) istället för mitt rum ;-) Men, men, det är bara ca 6 månader kvar tills det börjar bli sommar igen, kanske jag ska låta klädhögen ligga kvar.. ;-) 

Kommentarer
S säger:

Åååå så kul!!!!

Svar: Hahaha! Tur att vissa tycker det är kul! :-D
Felicia

2013-11-02 | 16:42:11
Mohammedi's | Art, model & designer säger:

Delta gärna på min tävling där man vinner ett par Carrera Solglasögon eller Glasögon. Tävlingen är enkel och grym, och du hittar den på min blogg

2013-11-03 | 02:19:32
Bloggadress: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback