Bara jag orkar resa mig ur soffan ;-)




Känner hur det kliar i fingrarna och jag vill fotografera, men bara tanken av att resa mig upp och ställa iordning för att fota får mig att hosta. Bilderna är från förra helgen då jag tog lite speciella bilder på en glödlampa. Har du någonsin sett att glödtråden i en lampa nästan ser ut som en stjärna underifrån? Det var lite kul att få se det och även kunna ta bild på det :-) Det är ju trots allt något man ser varje dag. 
Aja, iallafall är jag förkyld och har legat med feber några dagar, men nu börjar det bli bätte. Därav den dåliga uppdateringen på bloggen, har liksom inte orkat. Nu vill jag bara resa mig ur soffan och fota, men orkar inte.. Får ta det imorgon ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback