Liksom lite olika dagar.

 
Det är tur att man har olika dagar. Vissa dagar är bra och andra är mindra bra, ibland kan man även ha dagar man inte vet om de är bra eller dåliga. Idag tror jag att det är en sån dag. Känner mig liksom tom och trött, men det är heller inget fel. Allt har varit bra i skolan :-) och jag har inte varit på dåligt humör. Det känns bara som att allt är pausat..
 
Igår var det däremot annorlunda. Då var jag riktigt duktig och fixade med datorn och mobilen och sedan sprang jag en sväng. Då hade jag lust att ge mig själv en blomma, så blomman får jag idag som en liten uppmuntring :-)
 
(blomman är en humleblomster, det fick jag lära mig i fredags)

Kommentarer
Anonym säger:

sv. Tack så mycket. :) Ja det är verkligen jag som ritat teckningen. :) Tack så hemskt mycket! Gör inget med många utropstecken. :)

2013-06-03 | 17:37:55
marina säger:

sv. Tack så mycket. :) Ja det är verkligen jag som ritat teckningen. :) Tack så hemskt mycket! Gör inget med många utropstecken. :)

2013-06-03 | 17:38:06
Bloggadress: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback