En stilla sten i ett stilla vatten.

Bilderna från fotograferingen i tisdags kommer upp på bloggen om någon vecka :-D Innan dess har jag lite annat på gång...
 
Bilden du ser här ovan, vad tänker du på när du ser den? Säger den dig något? Ser du hur hela ditt liv speglas i bilden? Det ser jag. Jag ser mig själv som stenen och vattnet är mitt liv. Nu när den stilla stenen är just stilla, påverkar den inte vattnet och då är vattnet också stilla. Med det menar jag att om du bara väntar på att livet ska ruska om dig, får du vänta ett bra tag. Det är du som ska ruska om livet för att få något tillbaka.
 
Huvudsaken med livet anser jag är att jag mår bra, då måste jag också se till att jag mår bra. Den senaste veckan här, har jag varit lite förkyld och jag har inte tränat som jag brukar, men idag tränade jag lite. Från att ha känt mig som en zombie som inte vet vart den är påväg, blev jag en liten fjäril. Efter att jag tränat kände jag mig lättad på något sätt och lycklig.
 
Jag älskar när jag får dessa "uppvaknanden" ;-) Feeling good :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback