Hungary...

 
 
 
 
 
Efter att ha lämnat prag och Tjeckien åkte jag bl.a. in i Ungern för att se hur det ser ut. Där gick det återigen upp för mig att man inte alltid ska lita på GPS-en... Plötsligt åker jag på en liten väg genom en by i Ungern. Vägen blev smalare och smalare för att senare, när man redan fått "halv-panik" för att man inte vet vart man är, bli lite bredare igen. Till slut ordnade det sig, jag hamnar på ett bra hotell och hinner se en vacker solnedgång. Under tiden jag åkte mitt ute i ingenstans hann jag se många bondgårdar och ännu fler storkbon. Nästa morgon satte jag mig i bilen och det bar av mot Italien!
 

Kommentarer
Linda [fotoblogg] säger:

Fina bilder!
Sv: Vad roligt att höra, tänkte faktiskt göra en video med bilder och videos från semester :)

2013-07-19 | 16:50:57
Bloggadress: http://lindassphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback