Det är ju ofta man själv är Fotografen ;-)

Fotograf och bildbehandling: Jag
 
 Fotograf: Gustav Bildbehandling: Jag
 
När jag sitter och kollar igenom mina bilder jag tagit nu i sommar, får jag en stark känsla av att sommaren i Sverige är helt fantastisk, fast det bilden inte säger är att det är få dagar med 30 graders värme (temperaturen jag tycker att det borde vara på sommaren). Fast kvällarna är helt underbara, det håller jag med om. Frisk luft och mygg... Bilderna ovan kommer från kvällen då jag och min kompis Gustav åkte en sväng och fotade :-) Det är väldigt roligt att få bilder på sig själv där man är grymt koncentrerad eller helt urflippad när man fotar. Det är ju ofta man själv är "Fotografen" ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback