Vårkänslorna kommer, kanske lite tidigt. Men hallå!? Vad gör det om man är lite extra glad en stund då? :-)

 
Nu är det såhär, som vanligt den här tiden på året. Jag är lite krasslig och har varit det ett tag. När jag inte har varit helt frisk under en tid blir jag lite deppig. NU vill jag ha vår, men vet att jag får vänta på den riktiga våren i ungefär fyra månader till och av det blir jag deppig. Dubbeldepp går jag bara inte med på ;-) Så, nu tänker jag försöka rycka upp mig lite, jag bestämmer mig för att jag ska bli frisk och det är snart! Det är vinter nu och jag kan inte göra något åt det, så varför inte försöka njuta av tiden som är nu innan våren kommer. Försöka hitta en ljusglimt i vardagen fast det är kallt och snön ligger på backen.
Jag ska njuta och vara glad för det som är och jag ska bli frisk!!
Det är lätt att tycka att det inte fungerar från slutet av januari fram till solen kommer tillbaka ordentligt, men heja alla som gör något bra av hela situationen!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback