Inte riktigt som jag tänkt, men hjälp så bra det blev!

 
Försökte hinna med att ta bilder när solen gick ner idag, men jag lyckades inte riktigt. Stack hemifrån när solen redan höll på att gå ner och tänkte inte på att det var cirka en kilometer dit jag skulle gå och ta bilderna. Men när jag sprungit upp för berget där det är en bra solnedgångs-plats, var solen borta! Suck! Himlen var ändå väldigt vacker, så jag fotade den istället och blev riktigt nöjd, plus att jag fick lite träning på köpet ;-)
Ibland är det tur att saker och ting inte blir riktigt som man tänkt sig ;-)

Kommentarer
william säger:

blev ändå en fin fin bild:D

Sv; Tack så mycket:)

2013-01-08 | 19:11:25
Bloggadress: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback