Första advent och julkalendern börjar! :-)

 
 
Ljusstakarna är på plats i fönstret, det är första advent och julmusiken spelas. :-) Jag satt och funderade en stund över hur jag skulle göra. Många har en julkalender på bloggen, där kan man kanske vinna saker eller se på bilder och videos. Vad ska jag då göra? Ska jag överhuvudtaget ha en julkalender? Kommer det att funka när jag inte alltid bloggar varje dag i vanliga fall? ;-) Ja, jag tror faktiskt det. Jag ska ha en julkalender, men inte tävla ut något och inte lägga ut filmklipp, men jag ska defenitivt blogga varje dag ;-). I min kalender får du tips och råd om vad du kan göra. Kanske julklappstips och kanske tips om hur du kan pynta din gran eller göra något snällt för någon en dag. Vi börjar idag :-)
 
Idag ska du sätta ett mål för vintern om du inte redan har gjort det. Vintern för mig är en ganska stillasittande årstid och jag brukar inte ha så mycket inspiration till att träna, därför ska jag sätta ett mål. Varför inte prova på längdskidor? Kanske försöka åka totalt ett helt Vasalopp under vintern? Om jag räknar alla kilometer jag springer och åker skidor under vintern kanske det kan bli ett Vasalopp? Jag sprang ju totalt längre i somras, så det borde gå. Det är bara förkylningar och kylan som kan sätta stopp för det.
Sätt ett mål du också, det kan handla om träning, men också om att lära sig ett nytt språk :-) Ja, varför inte? Lycka till!

Kommentarer
milina.blogg.se säger:

Så mysigt!

2013-12-02 | 01:54:19
Bloggadress: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback