Ser man någon vacker plats borde man också kunna ta sig dit. Eller hur?

 
 
Ja, som sagt så har jag ju en del bilder som har någon månad på nacken och dessa bilder är från samma gång som bilderna i inlägget "Golden sunshine".
 
När jag tittade på dessa bilder fick jag känslan av att vara instängd bakom ett galler och se något vackert, något skimrande på andra sidan och då kom jag på. Att vad som än händer och hur instängd man än känner sig, så hittar man dörrar genom gallret till den andra vackra sidan. Sidan man trånat efter så länge och helt plötsligt kan man ta sig ut till den sidan.
 
Ser man någon vacker plats borde man också kunna ta sig dit. Eller hur?
Inget är omöjligt och det känner jag just nu att dessa bilder får symbolisera för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback