Jag existerar inte bara, utan jag lever ett liv också :-)

 
 
Saker man gör i vardagen som får vardagen att vara kul och intressant är härliga.
 
För mig är det att dansa. Jag ärlskar dans och jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte fick lyssna på musik och dansa. Då skulle jag inte leva något man kunde kalla ett liv, då skulle jag bara existera, men inte leva..
Minuterna innan jag ska åka och under tiden jag åker till dansen är det ganska tråkigt och jag är rastlös eller stressad och tänker på allt i skolan. Men att stiga in i danslokalen är som att pausa livet en stund och när jag dansat klart vet jag att jag lever. Jag existerar inte bara, utan jag lever ett liv också :-)
 
Det som får mig att må bra är mitt liv. Vad är ditt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback