Golden sunshine

 
Ja, det har ekat tomt här ett tag, så nu har jag några "gamla" bilder jag kan visa. Min inspiration till att fota är ofta stor, men inspirationen till att fixa med bilderna på datorn sedan, är inte alltid lika stor. Så nu har jag några bilder som har någon månad på nacken att visa.
Fick lust att fixa med några gamla bilder under veckan nu när jag varit sjuk... Men nu hoppas jag på att jag är frisk snart, fast jag känner att än är jag inte riktigt kry..
 
Bilderna tog jag någon gång i mars, runt den tionde mars när solen ville visa sig ett tag. Det var ett så vackert ljus och det blev som ett gyllene sken när solljuset reflekterades mot metall.
 
Jag gillar bilderna, men jag förstår inte varför jag inte visat dem tidigare.?. ;-) Aja, här är dem iallafall. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback