Ett nytt sätt att se på saker.

 
Någon som är van vid att gå med kameran i hand och ständigt letar efter motiv att fotografera har det ofta i huvudet. "Finns det andra sätt att se på detta motiv? Kan jag ta en bild ur en annan vinkel?" Det finns många sätt att se på saker.
Jag tycker att man borde försöka njuta mer av allt det vackra man har runt omkring sig, om det så är miljö eller personer spelar ingen roll, men man kan ta en extra titt kanske man ser något nytt. Bilden är för mig ett nytt perspektiv på min hemmiljö och att upptäcka nya vackra platser, personer och andra vardagliga ting gör mig glad. :-)

Kommentarer
Anonym säger:

Fin bild,sköna tankar.

2013-04-20 | 19:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback