Träning

 
Jag och en kompis har tränat ungefär två gånger i vecka och det var i mitten/slutet av augusti som vi började med att träna, då gjorde vi ett beep-test och såg vart vi låg. Idag gjorde vi om beep-testet och vi blev ganska nöjda med resultatet :-) Vi ska försöka få till en middag så snart som möjligt nu, så att vi kan fira vad vi har åstadkommit.
Det är väldigt bra när man kan ärva kläder, för med de kläderna kan man ju pyssla. Det är ju inte direkt så att man klipper av ärmarna på en ny tjocktröja, men det har jag gjort med en ärvd idag. Det var en tröja som jag inte gillade så mycket, men nu är den supersnygg tycker jag. Det blev en cool väst som passar jättebra att ha när man dansar :-)
Den ser mycket häftigare ut när man har den på sig, än när den hänger sådär på en galge. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback