Plugg och julmusik

Nu lyssnar jag faktiskt på julmusik :)  Har bara lite kvar att göra nu. Den munliga framställningen till svenskan är klar och det är bara att träna på den så att jag kan den utantill. Bokanalysen kräver bara lite finslip så den är också så gott som klar. Sitter och skriver texten till min streetdance affish nu och sedan ska jag träna så att jag kan redovisa den också. :) Känns att det går framåt nu. Jag ska försöka träna lite styrka sen och kanske springa en sväng, det beror på om jag blir klar med skolarbetet eller inte. Men nu är det inte mycket kvar så jag ska ta och fortsätta.

Kommentarer
Cajsa FOTO säger:

Hoppas du vill hjälpa mig att vinna nu :) Rösta på mitt bidrag. Skulle bli jätteglad verkligen om du nu ville hjälpa mig med det :) NUMMER 3

nr3
http://linneaphoto.blogg.se/2012/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

2012-10-07 | 22:02:26
Bloggadress: http://www.cajsaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback