Kreativ i kvällsmörkret

 
Jag känner mig superkreativ efter att ha varit på ett kreativt ställe!! :-) Jag har varit och dansat och känner mig fräsch. Nu är sugen på att skriva, måla, fota, teckna, dansa och jaa, allt man kan tänkas göra. Jag känner för att springa en sväng också, kanske lite styrketräning vore kul:-) Jag får nog skriva ner allt jag vill göra och hoppas på att kreativiteten hänger kvar till i morgon, men jag ska faktiskt utnyttja att jag är ledig imorgon så kanske jag kan fixa med lite grejer ikväll. Jag blir alltid så kreativ när det är mörkt ute och då händer det att man lägger sig och sover någon timme sent och man blir trött dagen efter, men nu är jag ledig så det kanske funkar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback