Kom på en grej

Jag kom att tänka på en grej, på min mobil har jag ingen musik, men jag använder spotify. Det har varit lite konstigt för mig sedan igår eftermiddag och då slutade spotify på min mobil att fungera, så jag har fått lov att leta fram alla cd-skivor igen och spela musik på det sättet, men det är inte alls samma sak!! Då kan man inte välja bort låtarna man inte vill höra och man kan inte göra nya spellistor. Oj vad skönt att jag kom på dagens lilla problem, utan musik som jag gillar blir jag helt knäpp! Då så, ska försöka fixa musiken till telefonen så att man kanske kan börja leva som en vanlig människa igen. Ha! vad skönt att komma på varför man känner sig så konstig... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback