Fotat vatten

 
Har varit på fotopromenad idag, men bilder från den kommer upp sen, för att när jag kom hem från fotorundan ställde jag mig inomhus och fotade vatten och det blev ju riktigt bra!! :-) Jag upptäckte att det går jättebra att fota vatten utan en extern blixt. Om man ska fota vatten på riktigt och få snygga bilder, ska man ställa en extern blixt bakom en skärbräda eller liknande så att man får ett motljus. Men jag har ingen extern blixt och det blir inte bra med den inbyggda blixten, fast som ni ser så blev det ju suveränt bra med en ficklampa som fick ersätta blixten :-)

Kommentarer
Ulla S säger:

Sååå häftig bild!! Du är så duktig!

Svar: Tack:-)
F

2012-10-30 | 13:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback