Vart tog den dåliga musiken vägen?

 
Jag fotade mitt rum ur lite olika vinklar i helgen. När man har bilder på sitt rum ur vinklar som man aldrig tänker på finns är det lite klurigt. Man förstår inte jämt hur man har tagit bilden eller vart någonstans i rummet man var. Ja, ja, det är kul i alla fall :-)
 
Jag har dansat hip hop/streetdance i några år nu, men jag har aldrig varit så förtjust i musiken. Vissa låtar har vart bra men inte alla. Här om dagen när jag skulle leta på de där dåliga låtarna på spotify-listan där jag visste att låtarna skulle finnas, hittade jag dem inte. Jag lyssnade igenom listan flera gånger, men låtarna som var dåliga hade försvunnit. Istället kom jag på att jag måste ha börjat tycka om all hip hop musik. Lite knäppt men oj så roligt! Nu finns det ju hur mycket musik som helst att lyssna på :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback