Massvis av papper, nyponsoppa och invirad i filtar.

 
Idag har jag varit i skolan första gången efter att jag varit sjuk. Under helgen mådde jag bra och kände mig frisk, så då bakade vi ju pepparkakor, men tyvärr blev jag sjuk igen till på måndagen :-( Nu är det äntligen lite bättre och jag pallrade mig till skolan. Så nu sitter jag här med mycket läxa som ska göras och dricker nyponsoppa invirad i filtar ;-)
Vad fint det är nu när solen stiger upp på mornarna och det är kallt ute, det blir så fina färger på himlen då :-) Nu till advent skulle det faktiskt passa bra med lite snö (nu ligger det ca 1cm snö på backen, men det få gärna komma lite mer snö), så SNÄLLA, GE MIG LITE SNÖ!!

Kommentarer
Fatma säger:

Nice bild :)

Svar: Tack! :-)
F

2012-12-01 | 15:58:32
Bloggadress: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback