Måndag med underbara händer ;-)

 
Nu på vintern har jag inte några roliga händer precis. De blir torra och nagelbanden vill riva upp sig. AJ!! Men, nu har jag ett tips som funkar jättebra. (i alla fall för mig) Jag fick själv detta tips igår kväll och märker redan skillnad.
Man tar och smörjer sina nagelband med vaselin på kvällen och när man vaknar är händerna som nya. Det är såå skönt, men samtidigt lite ovant att ha perfekta nagelband nu :-)
Jag tror vaselinet fick mig att stå ut denna vinter också ;-)

Kommentarer
Ida säger:

När jag läste rubriken trodde jag först att du menade den där filmen vi såg på svenskan, för då sa dom nånting om underbara händer eller fantastiska händer eller nåt sånt där. haha.. ;)

2012-12-17 | 18:10:53
Bloggadress: http://idahallgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback