Kroatien

 
 
När jag ändå är på gång med bilder från i somras kan jag ju fortsätta med bilderna från årets semester till Kroatien! Men jag kan erkänna att först tillbringa en vecka med världens bästa kille på Västkusten för att komma hem, tvätta och packa om en dag och åka dagen därpå inte var det smartaste jag gjort. Dels saknade jag Erik väldigt mycket redan första dagen och dels blev det kanske lite mycket med att leva med familjen tätt inpå varandra i små lägenheter som vi hyrde. Jag skulle i alla fall ha behövt lite mer andrum emellan.
 
Men semestern började tidigt en tisdag morgon, då tog vi tunnelbanan till tc och bytte till pendel mot Arlanda för att  flyga till Split. I Split fick vi stå i kö någon timme för att hämta hyrbilen vi bokat och sedan bar det iväg! Vi riktade in oss mot Dubrovnik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback