Påsklov i Dalarna!

 
Ja då har man påsklov nu då och dels därför jag inte orkat blogga. Sen har jag haft så mycket bilder på lager att jag inte vetat vart jag ska börja... Men nu är jag tillbaka en stund iallafall :-)
 
Igår testade jag och syrran att göra knäckebröds pizza. Det blev faktiskt gott! Men jag tror man ska ha lite mer på pizzan för att den inte ska bli så bränd ;-) Annars hade vi en väldigt bra dag igår! Jag sprang och syrran cyklade en mil med mig. Känns riktigt skönt att komma igång med träningen igen! Har haft mycket med skolan och varit förkyld från och till under vintern så har inte kunnat träna så mycket. Men igår sprang jag milen på 1.08 Villket kändes bra med tanke på förutsättningarna! Efter det gjorde vi som sagt den där pizzan och sen drog vi ut och filmade när vi dansade. Bilder därifrån kommer upp imorgon!

Kommentarer
▲ R O B I N N S säger:

Mitt påsklov började i fredags förra veckan. Snart slut. :(

Svar: Samma här faktiskt... ;)
Felicia

2015-04-08 | 17:52:14
Bloggadress: http://robinns.blogg.se/
ɑ n n i k ɑ säger:

Mums!

2015-04-08 | 19:06:58
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback