När man ser en bild längs vägen



Går jag förbi ett ställe där jag ser att det skulle kunna bli en bra bild är det väl självklart att jag stannar och fotar! Igår morse när jag skulle gå till skolan fick jag se att himlen ramades in väldigt fint av den här trappen och det skulle bli en häftig bild, så jag stannar mitt i och tar kort. Jag blir liksom så inne i det kreativa skapandet att jag glömmer bort att det kanske kommer fler som ska förbi bakom mig... Som tur va var jag själv och ingen behövde vänta på att jag skulle fota klart ;-)

Kommentarer
S säger:

Jag vet!😑 och då tar det typ fem minuter!!😒 tur att jag blir äldre och bara kan fortsätta gå nu!😉😘

Svar: Haha! Du är för rolig du! Ja nu kan du fortsätta gå utan att behöv vänta på mig när jag ska fota 😜😘
Felicia

2015-04-29 | 18:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback