Med en månad kvar till jul...



Det är måndag, jag är så trött att jag är yr, jag har haft en toppenhelg och livet känns allmänt perfekt just nu :-) Sitter just nu på pendeln påväg till skolan och lyssnar på julmusik! Det är ju faktiskt bara en månad kvar till julafton!
Idag ska vi redigera film i skolan. Vi filmade hela tisdagen förra veckan och nu ska det redigeras! Imorgon ska vi visa filmen för film/tv, ljud och foto också... Det blir väldigt nervöst och pinsamt, då jag är med i 24 av 26 scener... Men det får jag väl bjuda på!

Trots att jag helst av allt skulle vilja sitta framför kaminen hemma just nu, så ska det bli kul att ha film! Det känns som att idag är en bra dag och jag hoppas ni också får en bra dag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback