Sjukling som vill bli frisk. NUU!

 
 
Igår var jag hemma från skolan :-( Fortfarande förkyld... Men som sagt så bestämde jag ju mig för att bli frisk och det gjorde jag allt för att bli också. Förmiddagsfika med fruktsallad te, c-vitamin, blåbärssoppa och vatten. Sedan funderade jag på vad som gör mig glad, för är man glad får man ju lite energi och om man har energi blir man snabbare frisk. Så, när solen vann över molnen började altanen värmas upp. Med 11 grader på altanen, tog jag brickan med lunch med mig ut och åt en stund. Kände mig som en Michelingubbe med flera lager fleeceställ och en täckväst;-) Njöt ute i solen, och det gjorde mig glad. Efter lunchen var jag helt slut... Nu hoppas jag att jag är frisk snart! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback