Hur ska man nu fira alla <3 dag? Såhär gör jag :-)

 
Alla hjärtans dag. Hur är det meningen att man ska fira det? Ska man proppa i sig en hel ask gelé hjärtan och få blommor av någon man tycker om?
Man kan ju absolut fira denna dag så, men det heter ju Alla Hjärtans Dag och som man hör på namnet tycker jag att man ska fira alla hjärtan. Det finns så många olika sätt att tycka om någon eller något på. Idag tänker jag fira dagen genom att tänka på och göra saker som får mig att må bra. Jag firar att vi har fått chansen att tycka om och bry oss om något.
Själv ska jag dansa idag och nu sitter jag och lyssnar på musik som får mig att må bäst! :-) Min dag började bra och jag hoppas att alla andras också gjorde det.
Glad alla <3 dag! :-)
 

Kommentarer
Anonym säger:

<3

2013-02-14 | 14:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback