Bilder från konserten i lördags.

 
 
 
 
 
 
 
 
I lördags var jag ju på konsert.. Då spelade bland annat Moa Lignell och Darin. Jag är inte super-intresserad av Moa, men hon var ganska bra :-) När hon spelade var det också väldigt fint ljus, så jag fick bara lov att visa några bilder på henne. Att fota på konserter är svårt... Det är många olika sorters ljus och de snurrar och har sig i olika färger och styrka... För mig tog det ca en och en halv timme att hitta rätt inställningar på kameran för att det skulle bli bra.. Men det är livet, det blev några bra bilder iallafall :-)

Kommentarer
marina säger:

sv. Tack så mycket. :)

2013-08-22 | 10:26:04
Bloggadress: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback